Direktlänk till inlägg 4 februari 2014

Träffa pamira :)

Av Jane Karlsson - 4 februari 2014 21:45

Idag har jag först jobbat sen följde jag med pamira till kd, där blev det en sväng på stan sen Ikea! Hämtade ut våra förlovningsringar som vi har graverat in :) helt enkelt en härlig dag. Sen kom jag hem som en ny mamma med massa energi, ibland behöver man tid för sig själv i gott sällskap :) även fast jag älskar att vara med mina barn! Ikväll åkte troy till mormor för att sova ut som mormor kallar det, han har varit vaken 2,5 h i natt har haft ett par nätter så nu och han är jätte trött när jag väcker honom kl 8! O jag med, men när han sover där så brukar han sova, så då bryts mönstret lite här hemma, är inte första perioden han är vaken på nätterna :) så melonie somna i mitt knä i soffan, det tycker hon är mysigt.
Jag å pamira har precis bestämt att vi ska springa vårruset på 5km och till hösten blir det tjejmilen! Så nu ska vi se om vi får med oss några fler...? Plus att jag behöver börja springa lite längre än 3 km!!
Sen köpte jag tapetklister så i morgon ska jag och barnen göra skålar av tidningspapper, melonie älskar att pyssla medans troy tycker det är kul i 10 minuter. Nu blir det en serie på paddan i sängen godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jane Karlsson - 9 februari 2014 23:54

I lördags åkte jag och barnen till Karlskogas badhus på förmiddagen, där vi träffa Hedda med föräldrar :) gick hur bra som helst och roligt hade de. Sen kom vi hem och Lenko sluta jobbet så då blev det träning och sen dusch nummer 2. Efter det blev d...

Av Jane Karlsson - 6 februari 2014 23:29

Igår och idag såg väldigt lika ut, jobba, vara med barnen då vi pysslade, vi tapetklistrade en ballång med tidningspapper som vi idag målade ska bli en spargris :) sen tränat, ut med hunden, och sen var det ju torsdag igen å jag såg revange :)) ny da...

Av Jane Karlsson - 3 februari 2014 20:47

Den här var nog den finaste tårta jag hittat. Den här var oxå fin! Den här är nog billigast :) men fin! ...

Av Jane Karlsson - 3 februari 2014 20:38

När jag hämta mina barn på dagis så var de trötta och gnälliga, melonie var verkligen inte på humör tror Trotsen börjar närma sig alla pratar om :) men hon somna gott kl 7 troy med fast han var bara mysig/busig idag. Sen tog jag mig till träningen do...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards