Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Duktiga barn!

Av Jane Karlsson - 29 januari 2014 13:01

Idag är mina kids fortfarande hängiga, så de fick vara hemma idag oxå. Så vi har varit å handlat och de fick dra en varsin vagn, gick hur bra som helst, annars brukar jag sätta dem i en stor vagn så jag bet vart jag har dom men de skötte sig hur bra som helst sen fick de följa med mig på sjukgymnastiken (har problem med en axel) men tyvärr är det väldigt vanligt hos frisörer! Men det har blivit mycket bättre tack vare sjukgymnastiken plus att jag tänker på min hållning :) super! Hur som helst så satt de på golvet brevid mig med en varsin bok tills jag var klar, fick till å med beröm för mina snälla barn att de lyssnar så bra :) ikväll ska jag och Jenny ut å äta ska bli skönt att umgås bara vi och barnen får vara hemma :) det behövs det med ibland! Nä nu ska jag snabba mig å städa lite medans barnen sover. 

 
 
Sara

Sara

29 januari 2014 14:47

Hoppas dina barn blir friska snart, inte kul när de små är sjuka :/

http://hajnal.bloggplatsen.se

Jane Karlsson

29 januari 2014 17:30

Hej :) nä inte alls roligt varit små febriga hela veckan fast det bryter inte ut helt... Men det går över till slut som tur är :) nu ska jag in å titta lite på din blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jane Karlsson - 9 februari 2014 23:54

I lördags åkte jag och barnen till Karlskogas badhus på förmiddagen, där vi träffa Hedda med föräldrar :) gick hur bra som helst och roligt hade de. Sen kom vi hem och Lenko sluta jobbet så då blev det träning och sen dusch nummer 2. Efter det blev d...

Av Jane Karlsson - 6 februari 2014 23:29

Igår och idag såg väldigt lika ut, jobba, vara med barnen då vi pysslade, vi tapetklistrade en ballång med tidningspapper som vi idag målade ska bli en spargris :) sen tränat, ut med hunden, och sen var det ju torsdag igen å jag såg revange :)) ny da...

Av Jane Karlsson - 4 februari 2014 21:45

Idag har jag först jobbat sen följde jag med pamira till kd, där blev det en sväng på stan sen Ikea! Hämtade ut våra förlovningsringar som vi har graverat in :) helt enkelt en härlig dag. Sen kom jag hem som en ny mamma med massa energi, ibland behöv...

Av Jane Karlsson - 3 februari 2014 20:47

Den här var nog den finaste tårta jag hittat. Den här var oxå fin! Den här är nog billigast :) men fin! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards