Alla inlägg under januari 2014

Av Jane Karlsson - 31 januari 2014 23:39

Det började med båda barnen var friska! Så nu är äntligen febern borta! :))sen blev det öppnaförskolan kl 10 där vi skule träffa Hedda och milly med mammor :) fast det visade sig att jag kände allihop nästan :) så barnen busade och hade roligt lekverkstadan är nog det bästa öppnaförskola här i stan tycker jag, den är mysig och det fins små olika rum med massa olika saker som en stor val och ett skepp, studsmatta, rurtskana, affär och tågrum sen har de alltid sångstund som mina barn älskar! Nog om detta! Vi träffa Nettan där oxå så efter öppna blev det en sovtime för barnen i vagnen sen blev det lunch på stan med dem. Sen åkte vi hem och busade å målade fina tavlor! Åt middag, badade och mys i soffan sen blev det natten för de små och själv ringde jag hemkörning på en pizza kunde inte låta bli, mannen har varit i Karlstad hela dagen och spelat å tittat på hockey och har nog tagit sig ett par öl! Han kom precis innanför dörren nu, så nu ska jag övertala honom om att köpa en ny soffa i morgon :) vill ha den här tror jag 

Av Jane Karlsson - 30 januari 2014 21:11

Idag har jag jobbat 9-14 på salongen första dagen på nästan 3 månader då jag har varit sjukskrivningen för att min axel inte fungerat. Men det gick rätt så bra :) sen hade jag möte på banken i en timme har lite planer men återkommer NÄR de gott igenom :) sen fick jag åka hem o träffa mina godingar! När de gick och la sig så tog jag en sväng till gymet och körde ben o mage så nu ligger jag i soffan och ser den enda serien jag följer revange ( börjar dock bli lite utdraget) imorgon ska jag försöka att komma till skott med att lägga ut lite bilder! Dock är jag helt oteknisk men det borde jag nog fixa :) nä nu är reklamen slut... 

Av Jane Karlsson - 29 januari 2014 23:33

Nu har jag varit på Harrys käkat en hamburgare det var hur gött som helst! Så nu ligger jag i soffan å är propp mÄtt! men väldigt trevligt hade jag! Det är så skönt att känna någon man kan prata om allt med! Och ha riktigt skoj med man ska vara rädd om dessa guldkorn 😊 Jenny du är bäst! Puss o kram 

Av Jane Karlsson - 29 januari 2014 13:01

Idag är mina kids fortfarande hängiga, så de fick vara hemma idag oxå. Så vi har varit å handlat och de fick dra en varsin vagn, gick hur bra som helst, annars brukar jag sätta dem i en stor vagn så jag bet vart jag har dom men de skötte sig hur bra som helst sen fick de följa med mig på sjukgymnastiken (har problem med en axel) men tyvärr är det väldigt vanligt hos frisörer! Men det har blivit mycket bättre tack vare sjukgymnastiken plus att jag tänker på min hållning :) super! Hur som helst så satt de på golvet brevid mig med en varsin bok tills jag var klar, fick till å med beröm för mina snälla barn att de lyssnar så bra :) ikväll ska jag och Jenny ut å äta ska bli skönt att umgås bara vi och barnen får vara hemma :) det behövs det med ibland! Nä nu ska jag snabba mig å städa lite medans barnen sover. 

Av Jane Karlsson - 28 januari 2014 22:51

Detta kan ju bli kul! Nu borde jag igentilgen sova men så kom jag på att blogga kan ju vara nåt så startade upp en blogg istället. Idag har jag haft rensning i sånna skåp som alltid är stökiga, känns skönt nu när den är i ordning, sen har jag lekt med mina barn som har varit hemma från förskolan :) man mår ju så himla bra av att bara titta på dem när de leker. Mina finaste. Sen var jag ju tvungen att springa till gymet å springa intervaller på gå bandet å träna lite mage, känns alltid lika skönt (fast det inte ens var träningsdag i dag) tränar annars mån, ons å lördag. Men denna vecka vart det ett pass extra :) har gått ner 2,5 kg på en månad, barà 5 kg kvar :) tänkte inte köra några tok dieter utan äta sunt å röra mer på mig, och gå ner sakta så jag kan hållat! Det är min Plan. Har även fått klart på sovrummet idag bara en ny bänk som behövs, kommer bilder i morgon :) natti natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards